Resep Memasak Cheesekut Yang Lezat

Enak, Lezat dan Nikmat.

Resep Membuat Cheesekut Yang Sempurna Ikuti Caranya Dibawah. Find cheesekut stock images in HD and millions of other royalty-free stock photos, illustrations and vectors in the Shutterstock collection. Thousands of new, high-quality pictures added every day. Susu segar secukupnyak. ½ tin susu pekat manis.

Cheesekut Lihat juga resep Chocolatos Cheesekut Dessertbox enak lainnya! Cheesekut Flowchart - Free download as Powerpoint Presentation (.ppt /.pptx), PDF File (.pdf), Text File (.txt) or view presentation slides online. Resepi Cheesekut Original Kek Biskut Cream Cheese Semak resepi lengkap di. Kamu bisa membuat Cheesekut dengan 6 bahan dan 8 langkah. Berikut ini caranya.

Bahan untuk Cheesekut

  1. Anda perlu 250 gram cream cheese.
  2. Ambil 50 gram mentega.
  3. Siapkan 1 1/2 cawan susu pekat.
  4. Siapkan 1 cawan susu segar.
  5. Ambil 1 cawan nestum.
  6. Siapkan 30 keping biskut kering.

To nora. regarding their item Cheesekut. Resepi Cheesekut Original Kek Biskut Cream Cheese. Cheesekut ni dessert @ pencuci mulut yang paling senang dan sedap untuk dibuat dan dimakan. Kalau nak tengok tutorial macam mana saya buat cheesekut ni, boleh tengok video kat bawah ni ok.

Cara memasak Cheesekut

  1. Adun sebati cream cheese, mentega dan susu pekat. Kalo rasa pekat sangat boleh la letak air satu atau dua sudu.. Cheesekut
    Cheesekut
  2. Sediakan bekas dan lapik bekas tu dengan plastik supaya cheesekut tu mudah nk dikeluarkan bila dah siap..
  3. Celup biskut kering dalam susu segar dan susun dalam bekas..
  4. Ratakan adunan cream cheese tadi atas biskut yg telah disusun dalam bekas..
  5. Tabur nestum atas cream cheese..
  6. Ulang langkah 3 hingga 5 sehingga selesai..
  7. Masukkan cheesekut yg dh siap dalam peti sejuk lebih kurang 3-4 jam..
  8. Sudah boleh dipotong dan dimakan. Time nk makan boleh letak topping yg diminati. Saya ada letak topping salted caramel n coklat. Selamat mencuba. 😁.

Nikmatnya anak tekak makan cheesekut sebagai pemanis mulut masa berbuka puasa kan? Lama juga tak buat ni.anak dara teringin nak makan, tu yang rajin buatnya :) Resepi ni ada banyak versi. Cheesekut merupakan gabungan cheese (keju) dan juga biskut. Tak disangka - sangka, cheesekut merupakan kombinasi yang amat menarik, memberikan variasi rasa manis, lemak dan masin. Be the first to review "CHEESEKUT OREO NESTUM" Cancel reply.

Gratis Download ebook Resepi