Resep Memasak Cheesekut Yang Menggugah Selera

Enak, Lezat dan Nikmat.

Resep Membuat Cheesekut Yang Nikmat Ikuti Caranya Dibawah. Find cheesekut stock images in HD and millions of other royalty-free stock photos, illustrations and vectors in the Shutterstock collection. Thousands of new, high-quality pictures added every day. Susu segar secukupnyak. ½ tin susu pekat manis.

Cheesekut Lihat juga resep Chocolatos Cheesekut Dessertbox enak lainnya! Cheesekut Flowchart - Free download as Powerpoint Presentation (.ppt /.pptx), PDF File (.pdf), Text File (.txt) or view presentation slides online. Resepi Cheesekut Original Kek Biskut Cream Cheese Semak resepi lengkap di. Anda bisa membuat Cheesekut dengan 6 bahan dan 3 langkah. Berikut ini caranya.

Bahan untuk Cheesekut

  1. Siapkan 250 gm cream cheese.
  2. Anda perlu 1/2 tin susu pekat.
  3. Siapkan 1 kotak kecil susu segar.
  4. Anda butuh 1 paket biskut duluxe cracker.
  5. Anda perlu *saya gunakan lebihan biskut yang dihancurkan untuk hiasan atas.
  6. Anda butuh *boleh juga gunakan nestum atau milo. Ikut kesukaan anda.

To nora. regarding their item Cheesekut. Resepi Cheesekut Original Kek Biskut Cream Cheese. Cheesekut ni dessert @ pencuci mulut yang paling senang dan sedap untuk dibuat dan dimakan. Kalau nak tengok tutorial macam mana saya buat cheesekut ni, boleh tengok video kat bawah ni ok.

Langkah-langkah membuat Cheesekut

  1. Masukkan cream cheese, susu pekat dan 2 sudu susu segar kedalam blender. Kisar sehingga sebati.
  2. Lapik loyang dengan plastik. Celupkan biskut kedalam susu segar. Susun atas loyang. Celup sekejap sahaja untuk elakkan biskut lembik. Tuang adunan cheese ke atas biskut. Boleh tabur nestum. (optional).
  3. Ulang step yang sama sehinngga habis. Pastikan lapisan atas sekali ialah cheese. Saya tabur lebihan biskut yang telah dihancurkan. Nak tabur nestum pon boleh. Terpulang. Dah siap boleh lah disimpan didalam peti sejuk..

Nikmatnya anak tekak makan cheesekut sebagai pemanis mulut masa berbuka puasa kan? Lama juga tak buat ni.anak dara teringin nak makan, tu yang rajin buatnya :) Resepi ni ada banyak versi. Cheesekut merupakan gabungan cheese (keju) dan juga biskut. Tak disangka - sangka, cheesekut merupakan kombinasi yang amat menarik, memberikan variasi rasa manis, lemak dan masin. Be the first to review "CHEESEKUT OREO NESTUM" Cancel reply.

Gratis Download ebook Resepi