Resep Membuat Kek Milo Viral Yang Enak

Enak, Lezat dan Nikmat.

Cara Menyiapkan Kek Milo Viral Yang Lezat Ikuti langkah-langkahnya Dibawah. Cuma guna empat bahan, kukus dah siap. Sebab tengok ke gambar tu macam kek jadi bantat jer. Apa pun terpulang atas diri sendiri, kalau kata sedap di tekak kalian tak apa.

Kek Milo Viral Rata-rata mencubanya sendiri di rumah selepas ketahui ianya viral. Selain resepi Kek Milo viral dan sedap, kami juga menulis resepi lain yang mendapat perkongsian ramai. Oh ya, jangan lupa share dan like resepi ini ya. Bunda bisa membuat Kek Milo Viral dengan 5 bahan dan 6 langkah. Baginilah caranya.

Bahan untuk Kek Milo Viral

  1. Anda perlu Bahan.
  2. Siapkan 2 cawan milo.
  3. Anda perlu 2 sudu besar susu pekat manis.
  4. Ambil 3 BIJI TELUR (A) 1 SU.
  5. Ambil TELUR (A) 1 SUDU KECIL ESEN VANILA.

Boleh hilangkan sedikit kebosanan di rumah. CARA BUAT KEK MILO KUKUS EXPRESS! Kek Milo Kukus, tak sampai sejam. Kalau anak duk ulang alik ambik.

Langkah-langkah memasak Kek Milo Viral

  1. Cara ✔GAUL SEMUA BAHAN DIATAS.. GUNA SENDUK JE...
  2. ✔ GAUL SEBATI JE YE.. JANGAN LAMA2.. NANTI MENDAP PULAK BILA BAKAR....
  3. ✔BAKAR PADA SUHU 160' SELAMA 30 @ HINGGA MASAK...
  4. #AZNIE TABUR ATAS NGAN COKLAT CHIP JUGA CORNFLAKES... XYAH BUBUH PUN BOLE.....
  5. #MEMANG SEDAP CAM RASA BROWNIES....
  6. #JANGAN TANYA XBUBUH TEPUNG KE.. KAT RESEPI DE TEPUNGKAN.. MILO PUN DAH CAM TEPUNG JUGA KAN😁.

Nak buat kek coklat tapi di rumah tak ada coklat. Nak keluar pergi beli, alang-alang je kan. Korang boleh guna je Milo untuk buat kek yang rasa coklat sedap dan senang nak buat. Apatah lagi tak perlu banyak bahan. Hanya tiga bahan je dah boleh jadi kek tau.

Gratis Download ebook Resepi